Dec 27, 2009

I ♡ Kelowna

最終日トロントに行く前。空港まで見送りにきてくれました。私はどんだけ泣くねんてくらい泣いていました。
クリスマスプレゼントもいっぱいもらいました。

キアラ、かなり可愛い
I'm gonna learn everything by my heart about my great memories in Kelowna! I love Kelowna, family, guys and more...They always had a heart of gold! I hope you guys always have a great time ! I feel like saying for all guys and my family "Thank you so much!" Anyways, take care. Love ya!!!!!!

No comments:

Post a Comment